Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-08-2011, 10:25 door Anoniem

Door Anoniem: Je kunt verwijtbaar nalatig blijken te zijn geweest. Zorg dat je in ieder geval duidelijk kunt maken (bewijs, geen verhaal) dat je inderdaad zo voorzichtig bent. En die voorzichtigheid moet dan wel over de beveiliging van bv de inloggegevens gaan, niet de backup. Dat lijkt mij ook. Plus dat je laat zien dat je het probleem zelf ontdekt hebt en de betrokken klanten hebt ingelicht. Dat je alles doet om de schade te beperken, in overleg met de klant. En dat je aangifte doet (heb je informatie van de politie op papier en/of de naam en tijdstip genoteerd van degene die je gesproken hebt?). En natuurlijk dat je maatregelen treft om herhaling te voorkomen. Ik zou in elk geval niet wachten op boze mailtjes of telefoontjes. Wees ze voor!

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha