Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-08-2011, 15:30 door Anoniem

Die telecom bedrijven hebben het helemaal niet nodig. Pakketjes komen van je telefoon en gaan lekker naar security.nl of een andere website. Net zoals je niet meer hoeft te betalen voor het bezoeken van een Amerikaanse website zoals sans.edu, hoeft een KPN niet te weten wat voor pakketje je gebruikt. Zij hebben alleen de plicht dat pakketje te bezorgen. Aan de buitenkant van het packet staat wat er mee moet gebeuren, afzender, geadresseerde, handtekening retour of niet (TCP/UDP) en thats it. Brief openen om te kijken of er wel een rouwkaart in zit is not-done. Net zoals bakkers, slagers en kaasboeren klanten verloren aan supermarkten, zo zal een KPN verliezen aan SMS klanten. Te duur, te ongemakkelijk, net zoals de supermarkten. Willen mensen kwaliteit, ipv 2 keer bevroren hamburgers, gaan ze vanzelf wel naar de slager terug. Als KPN en Vodafone niet genoeg verdienen moeten ze de prijs omhoog doen. Echter, in andere landen krijg je gratis internet wanneer je bijvoorbeeld meer dan 10 euro per maand ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha