Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-07-2010, 13:33 door Anoniem

Ik logde vandaag in bij online bankieren van SNS bank en zag daar dit bericht. SNS Bank past privacy- en cookiereglement aan Bezoekers op www.snsbank.nl geven met hun surfgedrag aan waar hun interesses en wensen liggen. SNS Bank speelt graag in op deze wensen en wil hiervoor nog meer de gegevens uit het surfgedrag gebruiken. Maar dat doen we natuurlijk alleen als jij daar geen bezwaar tegen hebt. Hoe werkt het? Naar aanleiding van je surfgedrag ontvang je specifieke en relevante informatie van SNS Bank. Dat kan vanaf 16 augustus 2010 ook via telefoon, e-mail, post of sms. Tenminste, als je daar geen bezwaar tegen hebt. Geen informatie ontvangen Wil je liever niet dat SNS Bank je surfgedrag gebruikt voor het versturen van specifieke informatie via telefoon, e-mail, post of sms? Dan geef je dit door aan de SNS Klantenservice. Na het invullen van het online terugbelformulier belt de klantenservice terug en zorgt voor een snelle afhandeling van je verzoek. Begrijp ik het goed, staat hier dat ik ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha