Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-09-2011, 13:40 door Anoniem

Vergelijkbaar verhaal aan de hand gehad met Rabobank: ook pas (met nieuwe pincode) op mijn naam aangevraagd (en verzonden per post) en onderschept door TNT. Van politie verder niets meer vernomen (via mijn buurvrouw die iets vergelijkbaars aan de hand heeft gehad wel), Rabobank heeft - door tussenkomst van een advocaat (goede vriend van mij) -binnen 10 dagen het geld teruggestort (inclusief alle kredieten die waren opgebruikt). Hij heeft de banden opgeeist waarop het gesprek stond waar 'ik' een nieuwe pinpas aanvroeg. Waarschijnlijk hebben deze criminelen gedacht dat ik van het mannelijk geslacht was, gezien mijn achternaam (quod non) en gewoon zelf een nieuwe pas aangevraagd.Banden zijn nooit boven water gekomen: het sterke vermoeden rijst (en is mondeling door Rabobank aan mijn advocaat bevestigd) dat een man met een buitenlands accent een pinpas en code heeft opgevraagd. Rabobank gaf aan dat er "sprake was van een stem die geenszins overeen kan komen met rekeninghoudster". Voorts zijn er veel ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha