Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-09-2011, 16:12 door Anoniem

Even zo maar een vraag... Er zijn nog zes andere toko's die certificaten kunnen uitgeven. Waarom zijn deze niet direct aangesproken op hun taak? Hadden deze zes toko's hun zaakjes ook niet op orde? (gezien het ontbreken van servers/services bij Getronics niet onwaarschijnlijk). Waarom zijn deze certficaten niet onderverdeeld tussen de verschillende CA;s ? (risico spreiding). Certficaten zijn zo gebouwd dat ze uitwisselbaar zijn, waarom is het zo moeilijk gebleken om deze te vervangen? (dit gebeurt immers elk jaar dan wel elke 5 jaar of welke periode dan ook gekozen is toch ook?). Hoe komt het dat het disaster recovery systeem niet online was? Ik neem aan dat er voor belangrijke zaken ook een DR systeem is, dat moet ook certficaten hebben, en die hebben toch hoop ik niet dezelfde certificaten? Of zitten er loadbalancers tussen, maar die moeten toch ook geupdate kunnen worden?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha