Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-09-2011, 13:35 door Anoniem

Vandaag ontvangen, zie onderstaand.. Geachte klant, We zijn momenteel niet in staat om uw rekening naar behoren te beheren. We hebben namelijk onze online diensten aangepast. Onze excuses voor het ongemak,voordat u verder kunt gaan moet u nu eerst uw ABN AMROBANK online bankrekening opnieuw activeren,om gebruik te kunnen blijven maken van onze internet diensten. Als uw rekening niet opnieuw activeert. Kan uw rekening tijdelijk geblokkeerd worden op initiatief van ABN AMROBANKT,uw rekeningen blijven echter wel zichtbaar. Maar uw rekeningen zullen worden beperkt in de mogelijkheid om zowel inkomende en uitgaande transacties te verwerken. Om deze beperking te voorkomen, wordt u verzocht om in te loggen. U kunt de activeringsproces voltooien door op onderstaande link te klikken. Mocht u vragen of opmerkingen hebben?Neem dan gerust contact op met de klantenservice. Alvast vriendelijk bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha