Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-09-2011, 10:07 door Anoniem

"De persoon over wie de klacht ging contacteert mij nu hieromtrent, en stelt de firma verantwoordelijk te zullen stellen voor de opgelopen schade volgend uit de mail met (volgens hem,valse) beschuldigingen, indien ik mijn werkgever niet ontsla. Kan dit en waar ligt de verantwoordelijkheid hiervoor wat betreft mijn bedrijf? " De vraag of je verantwoordelijk bent staat volgens mij los van de vraag of de klager kan eisen dat U uw medewerker ontslaat. Is dat geen vorm van afpersing, ondanks het feit dat U verantwoordelijk bent voor de communicatie van uw medewerkers (ervan uitgaande dat de klacht gerelateerd was aan het werk van uw medewerker) ? Misschien dat Arnoud Engelfriet een wat uitgebreider antwoord kan geven omtrent de juridische aspecten ;) PS: Staat U achter het feit dat uw medewerker de klachten heeft verstuurd en/of de inhoud van deze klachten ? En zijn deze gerelateerd aan de activiteiten van uw bedrijf ? Ik denk dat de context namelijk ook wel van belang is.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha