Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Mijn probleem is indertijd opgelost. Inderdaad auto-update uitzetten. Dan met de hand 1 of 10 updates toestaan. Daarna steeds opnieuw opstarten totdat het probleem ontstaat na een betreffende update. Deze update verwijderen en verder gaan met de andere updates. Als laatste kun je de probleem update alsnog installeren. Deze wordt nu geaccepteerd door het systeem. De probleem gevende update had blijkbaar een konflikt met een andere update. Handmatig wordt de volgorde veranderd. Dit heeft wel zo'n 2 weken tot 's nachts toe werk bezorgt. Hierna kunt u gewoon auto-update aanzetten. Daarom doe hier uw voordeel mee! Tot heden, bijna één jaar later, werkt het systeem nog altijd zonder problemen. HP meende wel met een oplossing te komen (na enige maanden) die niet relevant was. Ik heb hun uitgelegd wat de oplossing was en elkaar bedankt voor de oplossing en moeite wederzijds. Groetjes Jack.
Beschrijf je klacht (Optioneel):