Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Peter V: Ik ga er namelijk wel van uit dat de mensen eerst iets lezen en daarna pas de FIX doorvoeren, en dus niet andersom. Je hebt gelijk, Peter. Maar vervelend is dat die compatibiliteitsproblemen (die ik 13:20 vermeldde) niet worden genoemd in http://support.microsoft.com/kb/2588513 en http://technet.microsoft.com/en-us/security/advisory/2588513 maar slechts in de eerder vermelde http://blogs.technet.com/b/srd/archive/2011/09/26/is-ssl-broken-more-about-security-advisory-2588513.aspx verwijzend naar http://blogs.msdn.com/b/ieinternals/archive/2011/03/25/misbehaving-https-servers-impair-tls-1.1-and-tls-1.2.aspx Ik vind het ten minste slordig dat die compatibiliteitsproblemen niet op de support-pagina bij de Fix it worden vermeld en eveneens niet op de advisory-pagina bij de workaround. De blog-pagina's zullen wellicht niet door iedereen worden opgemerkt en daarmee ook niet die waarschuwing voor compatibiliteitsproblemen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):