Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ik snap sommige resultaten niet. We gebruiken nu Symantec en overwegen die op te ruimen, zelfs als dat betekent dat we zelf iets moeten verzinnen voor de uitrol. Erger dan wat we nu hebben, is bijna niet mogelijk, Na een zekere tijd gebruiken ontstaan er discrepanties tussen wat er op de werkplekken aan versies software en signature bestanden staat en wat er zou moeten staan volgens de beheer console. Die blijft beweren dat systemen up-to-date zijn en als je dan op een (natuurlijk) besmette werkplek gaat kijken, dan blijkt dat ding al maanden niet bijgewerkt te zijn. De logging van de beheer console meldt wel leuk dat het steeds is gebeurd. Er vindt dus waarschijnlijk geen terugkoppeling plaats om aan te geven of het wel of niet heeft gewerkt. Peter Lijkt mij eerder te liggen aan slechte setup/config dan aan het product... Ik ken omgevingen met duizenden workstations waar zo'n problemen nooit of heel zelden voorkomen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):