Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik denk dat het van je contract af hangt en ook of je (gedetacheerd) bij de klant zelf zit of dat je alleen maar een hoster bent. Wij zitten onsite dus bij de klant in house. Onze organisatie maakt deel uit van de IT organisatie bij de klant. Omdat de klant zo groot is, zijn er erg veel processen om e.e.a. geregeld te krijgen (ook wel bekend als burocratie). Als bijvoorbeeld een afdelinghoofd perse toegang wil tot persoonlijke date zoals mailbox op naam en homeshares, of andere locaties waar hij geen toegang toe heeft, zal hij toch echt een formele aanvraag moeten doen. In het geval van TS zou bij ons die aanvraag ook langs IT-security moeten (onderdeel van de burocratische molen). Zij en een aantal andere hogere managers bepalen dan of de toegang wordt verleend. In de aanvraag zal ook moeten staan welke data gezocht wordt. De rest wordt niet gegeven (staat in contract). Voor TS lijkt het handiger om daar vooraf afspraken over te maken met de klant. In het geval van ontslagen werknemers is ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):