Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-10-2011, 15:00 door choi

Door Anoniem: Gisteren de update via avira zelf gehad. Geinstalleerd ... en weer het zelfde probleem. Avira verwijderd en f-secure erop gezet. Heeft er nog iemand dat probleem of zou er in mijn systeem iets verkeerd zitten? Zonder een gedetailleerde inventarisatie van de problemen kan ik er weinig van maken. Je hebt het over een traag systeem maar het is niet duidelijk of je daarmee de internetsnelheid of the responstijd van Windows bedoeld. Een paar suggesties. Avira heeft een web-scanner die als een soort van lokale proxy fungeert. Web-scanners kunnen soms (zeker in combinatie met andere software die min of meer het zelfde doen z.a PeerBlock en de de url blocker van MBAM) de internetsnelheid behoorlijk vertragen. Als je te maken hebt met een trage internetverbinding schakel de webscanner dan tijdelijk uit en kijk of dat verbetering oplevert. Zorg er ook voor dat er geen andere webscanners actief zijn. Ook het on-access scan profiel kan het de responstijd van het systeem nadelig beïnvloeden. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha