Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-10-2011, 10:32 door 0101

De andere mogelijkheid is dat er wel degelijk sprake was van een https verbinding met mijn.ing.nl, maar dat er voor Opera een reden was om het slotje niet te tonen. De reden daarvoor zou kunnen zijn dat Opera zo geconfigureerd is, dat als de check op het intrekken van het certificaat niet lukt, het slotje niet getoond wordt. Dat zou ook kunnen gelden voor de https verbinding met de Omniture sites retailINGnl.112.2o7.net en/of retailING.112.2o7.net die jouw webbrowser in opdracht van mijn.ing.nl opzet. Als het afgelopen donderdagochtend was en je bij xs4all zit: toen waren er, omstreeks 10:00, ernstige netwerkstoringen waardoor ik veel sites in NL niet kon bereiken, en andere wel; op dat moment heb ik ook OCSP fouten gezien. De reden is inderdaad de stricte certificaatcontrole bij Opera. Opera zal, in tegenstelling tot andere browsers, wanneer onveilige "TLS-heronderhandeling" wordt ontdekt of wanneer TLS-heronderhandeling (ik citeer de SSL-info dialoog van Firefox) niet wordt ondersteund een verbinding als ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha