Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Beste Identity Management consultant, Ook ik ben sinds een aantal jaren werkzaam op het gebied van Identity en Access Management en vind nog dagelijks uitdagingen in mijn werk, Wat mij vooral opvalt aan jouw epistel is het feit dat je Identity Management voornamelijk afschildert als een technisch 'truukje'. Dit leid ik af aan het feit dat het woord 'proces' geen enkele keer voorkomt. Als je als techneut tegen IdM of IAM aankijkt, dan heb je inderdaad na een paar jaar het wel gezien. (hoe krijg ik een identity object zo snel mogelijk van À naar B) Als je jezelf meer richt op de proces kant (die volgens Gartner en anderen zo'n 80% van het project uitmaakt), dan is er voor zowel je klant als voor jezelf zoveel meer winst te behalen! Voor de klant omdat processen veel beter gaan aansluiten op zijn behoeften en voor jezelf omdat in dit vakgebied zoveel te leren valt. De reden dat IdM projecten vaak falen is niet omdat de objecten niet op de juiste wijze van À naar B gebracht worden, maar ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):