Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-10-2011, 10:24 door fatalflashback

geld dit ook bij telefonische afspraken? ik zou een upgrade doen bij een PC van een kennis van me, maar door problemen bij leveranciers waren de hardeschijven die ik zou bestellen en in zou bouwen, moeilijk leverbaar, en enorm in prijs gestegen(ca. 30 euro p/s duurder), ik heb hem opgebeld, en verteld wat er was, hij zei "dat is geen probleem", en toen leek het erop dat hij ophing(ik stoorde hem tijdens een bespreking, dat wist ik), en ik heb die link dus gelegd, en heb het gewoon besteld, toen ik het eenmaal besteld/afgeleverd/ingebouwd had, heb ik contact gezocht met de vraag of ik het systeem moest komen afleveren, of dat hij het op zou halen, toen bleek dus dat hij het niet eens was ook nog voor die extra kosten(waar ik door omstandigheden bij de winkel niks aan kon doen), wou opdraaien, en hij zou dit aangegeven hebben, maar de verbinding viel weg bij eerder genoemde telefoongesprek. ik doe dit als hobbie, en niet als werk, maar ik doe van tevoren, bij het werk aan computers, het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha