Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-10-2011, 01:31 door Anoniem

Ik kom niet graag op voor marktmonopolisten die hun positie nogal eens misbruiken maar moet ik ze in deze kwestie gelijk geven. Ze komen dan weliswaar zelf niet de juiste argumenten aandragen maar die zijn er wel degelijk. Namelijk: als jij een OS licentie koopt dan worden de support en updates die je daarbij krijgt inbegrepen in de prijs. Echter, microsoft had er helemaal geen rekening mee gehouden dat de volgende release 5 jaar op zich zou laten wachten, en bovendien totaal niet aan zou slaan. Ook had er blijkbaar niemand stilgestaan bij de mogelijkheid dat mensen wel eens tevreden zouden zijn met een microsoft product en zich daarom niet geroepen voelen om te upgraden onder het mom van never change a winning strategy. Windows XP is nu intussen 10 jaar oud en de support is, door grote druk vanuit de klantenkring, nog steeds niet gedropt. De support duurt dus vele malen langer dan waar de klant voor betaald heeft en er is daarom eigenlijk geen sprake meer van een recht maar van een gunst. Bovendien ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha