Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door WhizzMan: Maak mobiele providers verantwoordelijk voor gehackte telefoons die binnen de contractsperiode vallen, als deze gelocked zijn. Als je je provider aansprakelijk kan stellen voor schade door bekende lekken omdat ze die niet fiksen, zullen ze wel betere afspraken met fabrikanten gaan maken over updates, in ieder geval tijdens de periode. Op die manier ga je in ieder geval twee jaar updates kunnen krijgen op een toestel. De meeste halen die twee jaar en zijn daarna toch zo ver versleten en outdated, dat ze niet meer gebruikt worden daarna. Ik vraag me af of daar de mobiele providers verantwoordelijk voor moet maken. Is het niet nu al zo dat een apparaat dat binnen een bepaalde termijn stuk gaat gewoon vervangen dient te worden? Je mag er volgens mij van uitgaan dat als jij een telefoon, met een 2-jarig contract, neemt je ook mag uitgaan dat die telefoon 2 jaar lang goed werkt. En als er bugs in de software zitten werkt de telefoon niet goed. Je zou kunnen argumenteren dat het dan om een ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):