Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-09-2010, 09:28 door Above

Sinds twee weken hebben we het pakket Trend Micro Worry-Free Business Security op de SBS server draaien waar dus ook Exchange op actief is. Wat een drama was het hier. De server was enorm vertraagd(inclusief de desktops waarop de security agent op geïnstalleerd wordt) en het mailverkeer(batch-smtp) werd alsnog gefilterd welke je niet terug kon kijken wat er werd tegengehouden terwijl de Exchange agent niet was geïnstalleerd in Trend Micro Worry-Free Business Security. Van de week lag het mailverkeer helemaal plat omdat de smtp server bleef hangen en niet meer was te herstarten onder services. Vastloper dus. Alle processen van Trend Micro gestopt en alles loopt weer als een zonnetje. Is dit pakket nu echt zo bagger of zijn er wat instellingen welke je moet aanpassen? Scannen had ik al op low gezet en geen Smart scan maar dat mocht niet baten. Het was echt een drama. Dat hele pakket nam ook nog eens 500Mbytes aan geheugen in beslag op de server.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha