Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Langzamerhand begint er meer awareness te komen door onze discussies op security.nl; dat is ook mijn bedoeling. Zie : http://www.security.nl/artikel/38843/1/Bring_Your_Own_device%3A_een_goede_of_slechte_ontwikkeling%3F.html Ik denk dat medewerkers, managers en andere verantwoordelijken inmiddels al begrepen hebben dat er meer bij komt kijken dan deze prive-gadgets klakkeloos op de bedrijfsnetwerken aan te sluiten, ook al denken sommige CEO's zelfs dat dit allemaal kan. Wat te bedenken zullen klanten er van vinden dat dit gebeurt op hun omgevingen, clienten met hun privacy-gevoelige data en ga zo maar door. ik zie de juridische processen al voor mijn ogen: medewerker / BYOD -> bedrijf -> klant -> client Bedrijven zouden in hun BYOD-protocollen clausules moeten opnemen dat bij onoordeelkundig gebruik, misbruik danwel het niet opvolgen van de ICT-bedrijfsregels mbt security de medewerker ten volle zal kunnen worde aangesproken voor de (gevolg-)schade die al snel in de tienduizenden euro's zal kunnen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):