Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-11-2011, 11:10 door cowboysec

Op http://www.ing.nl/Images/Voorwaarden_Mobiel_Bankieren_tcm7-96283.pdf staan de actuele voorwaarden. Die zien er sec goed uit. Als je je niet aan de aangegeven productvoorwaarden houdt dan ben je ook zelf verantwoordelijk. Ook sluit ING daarnaast nog enkle andere gevallen uit. Het probleem zit 'm er echter in, dat in de praktijk bijna niemand zich houdt aan dit soort voorwaarden, of ben ik de enige die dat zo ziet? Wie doet niet jailbreaken op iDevices, Rooten op Android, fuzzy apps laden welke de devices 'misbruiken', downloaden van Black markets, (illegale) software downloaden/kopieren en ga zo maar door.... Op zich zit daar niet het probleem maar de talloze waarschuwingen over de afgelopen jaren met Internetbankieren op vergelijkbaar (on)veilige PC's waren niet van de wind. Maar dat heb je nog altijd of 1) Token Devices bij RABO, SNS, AMRO en ING of ) TAN-codes via SMS naar geauthenticeerde telefoon/ TAN-lijst thuis bij ING. E nu een vaste 5-cijferige pincode terwijl minimale ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha