Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-11-2011, 11:22 door Anoniem

WIJ ZIJN NIET EENS KLANT MAAR KRIJGEN WEL BERICHTEN! upgrade@abnamro.nl nieuw bericht ontvangen met onderwerp: van ABN amro en bijlage waar jeje gegevens in moet vullen en dan krijg je na 7 dagen een bevestigingsmail. Deze keer best fatsoenlijk nederlands gebruikt: Beste Klant, Zoals u reeds heeft vernomen hebben wij als ABN AMRO. enige tijd geleden te maken gehad met een fusie van de huidige ABN AMRO met het voormalige Postbank. Voor de klant is er overigens weinig veranderd, echter achter de schermen hebben wij een totaal nieuwe internetapplicatie geprogrammeerd die aan de hedendaagse veiligheidseisen voldoet comform de Europese richtlijnen betreft het betalingsverkeer. Bij een verbetering (update) van ons online veiligheidssysteem hebben wij bij uw rekening een foutmelding ontvangen met als code ASV-317. Deze foutmelding is simpel te verwerken door de upgradepagina te downloaden die u kunt vinden als bijlage in deze mail. Vul het formulier in en login op uw account. Zodra u heeft ingelogd ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha