Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-11-2011, 14:24 door Anoniem

Vuistregel: ELKE email die aan je vraagt ergens in te loggen behandel je als een phishing-email, tenzij je precies begrijpt wat er gaande is en waarom je die email gekregen hebt. Bij banken geldt dat nog eens dubbel. Die hebben je adres, voor belangrijke dingen sturen ze je papieren brieven of zetten ze een mededeling op hun beschermde website. ditmaal in goed Nederlands Effe goed lezen: het voormalige Postbank Het is nog altijd de bank. Dit is geen goed Nederlands. De Postbank was al gefuseerd met ING (de blauwe leeuw werd een oranje leeuw, weet je nog?), het weer loskoppelen en met ABN AMRO fuseren was groot nieuws geweest. Als je niet meer zeker wist hoe het ook al weer zat met al die bankfusies: de Postbank-pagina op Wikipedia meldt de fusie, en www.postbank.nl schakelt automatisch door naar www.ing.nl. Google op "Postbank fusie" en het eerste resultaat zegt: "Fusie Postbank met ING: de gevolgen". Het is letterlijk in een paar seconden te verifiëren. Je hebt misschien geen IT-achtergrond ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha