Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Als je niet ziet aan deze mail dat het niet klopt, tja... Ik zal mijn bedenkingen delen: 1. "enige tijd geleden te maken gehad met een fusie" Een bank zal nooit schrijven dat zij 'heeft te maken met een fusie'. Een bank is overgenomen of is samen gegaan met een andere bank. Overgenomen zullen ze ook niet snel schrijven want dan stellen ze dat de ene bank groter/sterk was dan de andere. 2 "richtlijnen betreft het betalingsverkeer." Het is "richtlijnen betreffende het betalingsverkeer". 3. "Bij een verbetering (update) van ons online veiligheidssysteem hebben wij bij uw rekening een foutmelding ontvangen met als code ASV-317." Zoals al gezegd: die code is non-iniformatie voor een klant van de bank. En wat heeft een online veiligheidssysteem met een rekeningnummer te maken. 4. "Deze foutmelding is simpel te verwerken door de upgradepagina te downloaden die u kunt vinden als bijlage in deze mail." Alsof er software bij de eindgebruiker geupdate moet worden terwijl je inlogt op een ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):