Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-11-2011, 18:02 door LightFrame

De persoonlijke ervaringen die mensen hebben met de klantenservice van de verschillende bedrijven zullen sterk uiteenlopen. Wanneer men de klantenservice voorziet van alle benodigde technische informatie en een duidelijke omschrijving van het probleem zal de klantenservice van elk bedrijf in bijna alle gevallen ook een goede service kunnen leveren. Klant is tevreden en roemt de klantenservice van bedrijf X. Iemand anders die dezelfde klantenservice heeft benaderd met een wazig verhaal waar de klantenservice geen wijs uit werd en daarom maar wat algemene informatie gaf zal die klantenservice als niet goed beoordelen. Erg veel vragen/problemen en de daarbij behorende antwoorden/oplossingen zijn ook in de Handleiding, FAQ of op het forum van de leverancier te vinden. Wanneer iemand absoluut niet de moeite neemt om dit even te controleren kan ik me ook voorstellen dat de klantenservice wat kort van stof kan zijn.... Wat betreft het gratis verwijderen van malware; Sommige leveranciers adverteren ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha