Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-11-2011, 17:07 door Anoniem

Geachte Heer Ilja en alle anderen op dit forum, Ook ik wil me aansluiten bij de rij van "slachtoffers" van deze onsmakelijke spampraktijk. Een maand of wat geleden had ik mijn eigen emailadres al beblokkeerd in mijn MS Office Outlook 2003, 32bits, NL. De spamberichten blijven dan weg, maar toen ik eergisteren die blokkering ophief kwamen ze meteen weer terug. Weliswaar "maar" 1 of 2 keer per dag, maar toch heb ik zojuist dankbaar gebruik gemaakt van de Reporting Add-in tip van dhr. Ilja en twee spammails gerapporteerd. Inderdaad Engelstalig voor Outlook 2003, maar dat is voor mij geen bezwaar. Kort daarop kreeg ik een mail van abuse@frontbridge.com met als header: Spam Submission, met deze tekst: This is an automated reply from the Microsoft Forefront Online Security, Spam Analysis Department. No additional correspondence will be sent to you. We appreciate your spam submission. You will receive this auto-reply message only once per day if you submit multiple emails for evaluation in a 24 ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha