Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem, d0.17-11, 23:17 uur: Hmm, oke en hoe is de klantenservice van Kaspersky? En die van G-Data? Door Anoniem, topic-starter, di.15-11, 14:40 uur: Kun je bij hen terecht voor een technisch probleem? Helpen ze/grijpen ze ook in in bijv.je windows software indien nodig, of doen zij dit niet? Zijn de medewerkers over het algemeen klantvriendelijk, nemen ze de tijd voor je? Verwijderen ze ook weleens gratis malware of moet je daar bij een bepaalde securitysuite altijd apart voor betalen? En hoe is de (telefonische) bereikbaarheid vd klantenservice? Nemen ze de telefoon op, zijn ze alleen op werkdagen tussen 9 en 17u bereikbaar? Beantwoorden ze mailtjes snel? Met de klantenservice van Kasperski, of met die van de andere eerder genoemde bedrijven, heb ik geen ervaring. Over mijn ervaring met G Data Support kan ik het volgende zeggen: G Data Support is te bereiken per telefoon en per e-mail. Er bestaat de mogelijkheid om support te benaderen in het Nederlands, telefonisch of per e-mail, ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):