Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-11-2011, 15:56 door SirDice

Overigens kun je wel helpen. Dat doe je door de email te traceren en wat abuse emails te sturen. Ook daar krijg je niet altijd reactie op maar ik krijg toch regelmatig van dit soort berichten terug: Customer Account Disabled: [W37897] Best Regards, Doug Haden StrongVPN.com ReliableHosting.com Skype - Doug_Reliablehosting Live Chat - http://reliablehosting.com/live.html Ticket Details =================== Ticket ID: ZNC-768443 Department: Reliablehosting Priority: Medium Status: Closed In dit geval ging het om een website die misbruikt werd door phishers. Ik had weinig hoop want het leek zo'n 'bulletproof' hoster maar toch.. Niet geschoten is altijd mis en nu schoot ik raak ^_^ Als we nu met z'n allen er voor kunnen zorgen dat geinfecteerde computers zo snel mogelijk gemeld worden en de ISPs deze ook zo snel mogelijk weer verhelpen wordt het vanzelf beter. Hoop ik tenminste...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha