Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Sinds wanneer heb je dit probleem? Die mailtjes die je ontvangt hoeven ook helemaal niet via jouw account te lopen. Dat je gehackt bent is dus niet meteen dé enige mogelijkheid. Je kan een mailtje naar jezelf sturen om te kijken of er echt niets meer binnenkomt. Je hebt dan twee opties. Of je mailtje komt gewoon aan, of je krijgt een mailtje retour van AOL met de 'fout' melding. Mijn netscape.net account werkt nog. Misschien dat je via onderstaande link antwoord kan vinden. Er is in elk geval een mogelijkheid om contact met ze op te nemen. http://help.aol.com/help/product/aol_webmail/ Is er een mogelijkheid dat je het account al een tijdje niet gebruikt hebt? En je de laatste verplichte wijzigingen in de instellingen van een jaar of 2 geleden niet hebt doorgevoerd? @SirDice AOL's support voor en ontwikkeling van Netscape Composer / Navigator is officieel pas gestopt ergens in 2008. Dus 4 jaar geleden niet 10 jaar. De mail van netscape.net is nog steeds beschikbaar voor oude ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):