Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Beste Security lezers, Sinds vorige week krijg ik steeds een melding als ik bestanden wil openen die ik per mail krijg. Het gaat om Word, Excel en PowerPoint (Office 2010). Het rare is dat als ik een tekst in Word maak en hem heb opgeslagen dat ik die daarna wel weer kan openen, maar dus niet de bestanden die ik per mail krijg. Ik krijg de volgende melding: Er is een fout opgetreden bij het openen van het bestand in Word. U kunt het volgende proberen. *Controleer de bestandsmachtigingen voor het document of station; *Controleer of er voldoende geheugen en schijfruimte beschikbaar is; *Open het bestand met de conversiefunctie voor tekstherstel. Hierna kan ik klikken op ''Help weergeven'' of op ''OK''. De melding die hierboven staat geldt ook voor Excel en PowerPoint. Weten jullie wat dit is en hoe ik dit probleem kan oplossen? Zelf zit ik te denken om het hele Office pakket te verwijderen en het opnieuw te installeren. Wat zijn jullie suggesties? Met vriendelijke groeten
Beschrijf je klacht (Optioneel):