Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Beste GeminiAlpha, ikzelf ben werkzaam bij de kpn helpdesk, maar kan je vertellen dat de (persoonlijke) configuratie niet door de firmware update gereset wordt. nou kunnen wij op afstand het modem resetten, maar wanneer je geen contact met ons op de helpdesk heb gehad dat zal dit niet voorkomen. wat betreft andere modems/routers aansluiten dat kan wel maar geven daar geen ondersteuning op. wat betreft de telefonie gegevens (sip) die geeft kpn niet omdat het niet "maar" 1 sip server is. alle klanten zijn verdeeld over een stuk of 170 sip servers naar mijn weten en dit wordt dan ook niet doorgegeven de tp-link is ook een modem bij welke de configuratie automatisch ingeladen kan worden net als de thompson, arcadian en zte modellen. (het is overigens niet zo dat alles wat kpn doet dat ik het er mee eens ben, ik kom ook gewoon graag op security.nl :-) ) mocht je nou een gesprek willen hierover laat dan je ip adres achter dan kom ik wel achter de gegevens en dan neem ik graag contact met je op hierover. ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):