Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-11-2011, 10:29 door LightFrame

Sommige bedrijven verkopen het product met een "annual subscription" (abonnement) en als je daarmee instemt en met een creditcard betaalt, zal er na een jaar automatisch weer geld worden afgeschreven. Betaal je met iDEAL dan kan 't niet. Nu kun je er op tegen zijn, maar anderen zijn weer blij dat ze op deze manier niet kunnen vergeten de licentie tijdig te verlengen. Mocht je de mail nog hebben die je na betaling hebt ontvangen dan zal daarin wel te vinden zijn hoe je dit abonnement kunt stoppen. Anders zal de informatie ook echt wel ergens op de site van Panda te vinden zijn. Wanneer de problemen die je met Panda hebt per e-mail niet afdoende worden verholpen, kun je die problemen beter op het forum van Panda posten. Dan zien meer mensen die klacht en daardoor zullen de mederwerkers van Panda ook meer hun best doen om de klachten zo snel mogelijk te verhelpen. Het is wel zo netjes om eerst even op het forum te kijken of daar dezelfde problemen al zijn gemeld en behandeld.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha