Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-11-2011, 11:02 door Mysterio

Het is zo irritant wanneer klanten perse je naam willen weten! Ze zoeken gewoon een pispaal en aangezien de gemiddelde telefoonslaaf net zo veel invloed heeft op het bedrijf als de thuisgebruiker, snap ik wel dat de helpdeskmedewerker liever geen privé gegevens aan een boze klant geeft. OT: Automatische afschrijvingen kun je gewoon laten terugboeken door de bank en met creditcard is het al helemaal makkelijk om de afschrijving ongedaan te maken. Het opzeggen van een abonnement loopt via een procedure. Klant worden kan vaak bijzonder makkelijk, opzeggen moet vaak met ondertekende brieven en motivatie etc... Gedoe. Zoals LightFrame zegt is het bedrijf gevoelig voor reputatie. Gooi je probleem openbaar op hun forum. E-mail is verborgen voor de massa, het forum is open. Wellicht dat er meerdere klanten zijn met dit probleem, wellicht dat de support afdeling je de juiste route kan wijzen. Mijn negatieve ervaring met Panda is gebaseerd op het functioneren van het product, niet de klantenservice. Ik heb ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha