Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-10-2010, 20:26 door Bitwiper

FYI, vandaag berichtte Webwereld over een probleem met Kaspersky gisteren en vanochtend: http://webwereld.nl/nieuws/67583/kaspersky-update-nekt-servers---update.html : Door een fout in een update van Kaspersky Anti-Virus 6.0 for Windows Server klagen veel gebruikers over een hoge CPU-load. Kaspersky bevestigt de klacht en brengt een update uit Kaspersky heeft, aldus het artikel, vooral op het gebied van support een slechte beurt gemaakt: Op het forum van Kaspersky (http://forum.kaspersky.com/index.php?showtopic=189884&st=0) klagen veel professionele gebruikers van de antivirussoftware over de gebrekkige support van het Russische bedrijf. De nationale supportafdelingen zijn in het weekend niet bereikbaar en de internationale supportlijn in Moskou adviseerde gebruikers om maar een supportticket in te schieten op de website. Andere gebruikers kregen weer te horen dat ze contact moesten opnemen met hun lokale supportafdeling waardoor het tot maandag duurde voor de meeste beheerders wisten waar zij aan toe ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha