Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-01-2012, 12:13 door Anoniem

Voor afloopdatum van mijn abonnement (19-12-2011) op 26-10-2011 nieuw abonnement Mcafee Total Protection afgesloten en betaald (Euro 55,42) Na ontvangst van nieuwe installatie CD e.e.a. geinstalleerd. Via e-mail steeds het bericht dat mijn oude abonnement 19-12 afliep en ik dit moest verlengen. Ik ging van de veronderstelling uit dat door installatie nieuwe CD e.e.a. zou worden geregistreerd. Niet dus. Bericht gezonden aan klantenservice dat mijn pc (WindowsXP) na 19-12-2012 niet meer beveiligd was. Verschillende keren via chatbericht hierop gewezen. (Geen bericht) Op 7-1-2012 weer geprobeerd om nieuwe CD te installeren. Na medling "Activation succesful" kwam de melding dat "your subscription expires on 12/19/2011" . Hoe kan dat? Wie heeft de oplossing? anoniem

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha