Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-01-2012, 10:13 door Leonr

Inmiddels heb ik antwoord van AH, dit is hun reactie: Geachte heer Naam verwijderd, Hartelijk dank voor uw bericht van 11-1-2012. Wilt u uw gegevens niet opgeven, dan is dat mogelijk. U profiteert dan van de bonuskorting maar u ontvangt geen persoonlijke aanbiedingen, informatie of uitnodigingen en bij verlies kunt u geen gebruik maken van de gratis sleutelservice. U geeft aan dat de medewerker van filiaal Naam verwijderd u anders heeft voorgelicht. Hiervoor onze excuses. Ik zal uw mail doorsturen naar het filiaal, het personeel hoort goed op de hoogte te zijn van onze voorwaarden. Met vriendelijke groet, Naam verwijderd Albert Heijn Klantenservice Is het niet meer mogelijk om een anonieme bonuskaart te krijgen? Bij het aanvragen van een kaart werd mij te verstaan gegeven dat dit niet mogelijk is, kaarten worden alleen verstrekt bij volledige invulling van het formulier. Hoe zit dit? Ik laat me komend weekend eens verassen bij het betreffende filiaal.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha