Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-01-2012, 22:00 door Anoniem

Dit stelt mij echt enorm teleur van Symantec-Norton.Ze hadden de klanten eerder kunnen en moeten inlichten.Zij hebben het recht te weten wanneer hun pc-veiligheid,en daarmee ook hun privacy in het geding is.Elders op deze website lees ik ook weer iets over het een probleem met McAfee.Opvallend dat de 2 grootste pc-securitybedrijven zulke steken laten vallen. Zijn we dan met zn allen voor een goede bescherming echt aangewezen op Russische pc-security software (Kaspersky) !? Ik verwacht als Norton 360-klant dat Norton onmiddelijk maatregegelen neemt om de schade te beperken en nieuwe software te maken.De klanten moeten ingelicht over wat ze nu moeten doen.Hoewel ik net mn Norton produkt heb verlengt overweeg ik nu serieus om Norton 360 van mn pc te verwijderen en te kiezen voor of Kaspersky of Bitdefender (die in div.testen ook nog eens hoger eindigden dan Norton),of voor het gewoon gratis zijnde Microsoft Security Essentials.Want ik betaal geen 79 euro voor onveiligheid.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha