Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-11-2010, 11:16 door Anoniem

ik heb een probleem met inloggen op de security.nl website. Wanneer ik probeer aan te loggen met mijn username - wachtwoord word ik niet ingelogd en krijg ik het inlogscherm weer te zien. Wanneer ik via mail mijn wachtwoord aanvraag en de link volg en mijn wachtwoord wijzig word ik netjes ingelogd. Echter wanneer ik daarna uitlog of mijn browser herstart en weer probeer aan te loggen heb ik hetzelfde probleem (ook met de 'blijf 30 dagen ingelogd' optie). Ik word niet ingelogd. -Zowel Firefox als Internet Explorer hebben hetzelfde probleem (ik gebruik IE overigens niet) -Ik heb verschillende 'soorten' wachtwoorden geprobeerd (zwak tot sterk;verschillende lengtes;wel en geen speciale tekens). -Cleanen van mijn browser cache voor inloggen werkt ook niet. -Met andere sites heb ik geen problemen Configuratie: -Windows 7 -Firefox 3.6.12 (geen gebruik van de interne password manager) -Cookies voor security.nl toegestaan -Noscript (security.nl volledig toegestaan) Is er een probleem wellicht met ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha