Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
@Spiff; Ik heb vorig jaar als klant van de Rabo bank dit "verlopen" van de ondersteuning van Vista, aan de orde gesteld. De eenvoud van de reaktie van de plaatselijke vestiging was te begrijpen. "Als je maar een geupdate virusscanner had... " de rest zal ik je besparen. Na een meer technische duiding van mijn kant werd de handdoek daar in de ring gegooid, maar kon ik bellen met de helpdesk internet bankieren van de Rabo bank. Ik heb geen klagen omtrent de welwillende aandacht. Maar de helper werd door mij voor het eerst geconfronteerd met de vraag. Gaf toe geen idee te hebben of er beleid in voorbereiding was, maar zou de zaak zeker voorleggen aan hun afdeling ICT.(?) Verder nooit meer iets van gehoord. Zijn vast niet in paniek naar een oplossing zoeken.;-)) Ik weet niet in welk jaar het internetbankieren van de grond is gekomen, maar het is naar mijn idee de 1e keer dat zich nu de situatie van het stoppen van ondersteuning voor een OS, voor die banken voordoet. Ik bedoel dan dus het bankieren ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):