Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-01-2012, 12:29 door Anoniem

Deze mail hebben we al 2 keer gekregen, maar we vertrouwen het niet, graag willen we informatie hierover, vriendelijke groet Amsterdam, 31 januari, 2012 Uw Online Banking is geblokkeerd. Geachte klant, Uw Online Banking is geblokkeerd We hebben onlangs uw account, en vermoedt dat uw ABN AMRO Bank account zouden zijn benaderd door een onbevoegde derde partij. De beveiliging van uw account is onze primaire zorg. Daarom, als een preventieve maatregel, hebben we tijdelijk beperkte toegang tot gevoelige account functies. Te herstellen toegang tot uw account, we hebben u nodig om uw identiteit te bevestigen. Om dit te doen moeten we u naar de onderstaande link te volgen en overgaan tot de bevestiging van uw gegevens: verifieren door op de volgende link te klikken. htttp://://www.visarconsultoria.com.br/Abn/Amro/veiligheid/Info/abnamro.html/ verificatie Dank u voor uw geduld terwijl wij werken samen aan het beschermen van uw account. U kunt ons helpen u te voorzien van de meest relevante ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha