Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-02-2012, 21:41 door Bitwiper

Creatief informeren? uit http://forum.kpn.com/t5/News-stream/KPN-bevestigt-digitale-inbraak/ba-p/16669: ... KPN heeft onmiddellijk maatregelen getroffen om maximaal de gegevens van klanten te beschermen en om de dienstverlening ongestoord en veilig te blijven verzorgen. Samen met internetexpert FoX IT heeft KPN de dienstverlening veilig gesteld. De hacker is de toegang ontnomen tot de servers die klantgegevens bevatten ...klinkt op de een of andere manier anders danuit http://tweakers.net/nieuws/79885/hacker-had-toegang-tot-privegegevens-kpn-klanten.html: ... Toen de hack werd ontdekt, op 20 januari, werd geprobeerd om het lek te dichten. Op dat moment had de hacker waarschijnlijk al een paar dagen toegang. Uit nauwkeuriger onderzoek op 27 januari bleek echter dat de hacker nog steeds toegang had. "Maar hij heeft in die week geen activiteit vertoond", stelt Mikkelsen. Volgens Mikkelsen was de techniek die de hacker gebruikte 'dusdanig ingenieus' dat het oplossen van de hack niet is gelukt. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha