Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Klanten KPN kunnen weer email verzenden vanaf thuiscomputer Update vrijdag 10 februari 22:30 uur KPN heeft vandaag besloten om uit voorzorg alle email (zogenoemde pop) en webmail van KPN uit de lucht te nemen. Dit betreft 2 miljoen e-mailaansluitingen van KPN, waaronder kpnmail; hetnet en planet. Deze e-maildiensten waren hierdoor tijdelijk niet toegankelijk. Wij hebben deze voorzorgsmaatregel genomen omdat een lijst met 539 klantnamen met adres, woonplaats, telefoonnummer, gebruikersnamen en wachtwoorden is gepubliceerd op het internet. Wij kunnen niet uitsluiten dat de gegevens van nog meer klanten in handen van derden zijn gevallen. Omdat wij het zekere voor het onzekere wilden nemen, hebben wij de emaildienst van onze klanten tijdelijk uit de lucht genomen. Op dit moment hebben wij alle e-mailaccounts geactiveerd voor uitgaande mail vanaf de thuiscomputer. Dit betekent dat klanten wel mail kunnen verzenden, maar nog niet kunnen ontvangen. Wij verwachten dat de volledige functionaliteit van de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):