Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-02-2012, 14:57 door Mozes.Kriebel

@slartibartfast: Het gaat hier ook om verantwoordelijkheid, iets wat KPN en de meeste corporations niet nemen in zo'n geval. Minachting voor de klant, terwijl de reclameteksten bol staan van de superlatieven over security, service, etc. Als je zo vol van jezelf bent als bedriijf, neem dan ook je verlies wanneer er gebleken is dat je de plank gruwelijk misgeslagen hebt. Maar nee, downplayen en liegen. Ja, het is verwijtbaar gedrag; ten eerste je zaken niet op orde hebben en ten tweede je eronderuit proberen te liegen. Dan mag je van mij betreft snoeihard aan de schandpaal. Tevens een signaal naar de conculega's. Je kunt in het NL rechtsstelsel niet schuldig zijn voor iets wat je niet wist. Maar wel voor wat je had kunnen weten. In het geval van een outsourcing zul je de service provider moeten (laten) auditten. Is kennelijk niet of niet goed gebeurd en dat is en blijft de verantwoordelijkheid van KPN. diezelfde consumenten die nu moord en brand schreeuwen hebben niet meer over voor een internet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha