Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
@Mozes.Kriebel; Harde woorden; minachting voor de klant, downplayen, liegen, verwijtbaar gedrag, schandpaal... terwijl je net als ik de feiten niet kent. In het algemeen geldt in NL dat je onschuldig bent zolang het tegendeel niet bewezen is. En niemand - naar het lijkt zelfs KPN (!) niet gezien de eerdere meningen dat geen data gedownload was - kent op dit moment de feiten. Jouw mening is nu net datgene wat ik probeer te betogen... waar komt toch die algemene hetze vandaan als een bedrijf dit overkomt? Waarom kiezen velen direct voor de dader en niet voor het slachtoffer? Pas als mocht blijken - uit de feiten dus - dat hier nalatigheid, onbehoorlijk bestuur e.d. aan de orde is dan dienen de verantwoordelijken op het matje geroepen te worden. Niet eerder. Ik schrik van de reacties die ik hier en daar lees. Nog altijd, of je het nou leuk vind of niet, is KPN een belangrijke spin in het NL communicatienetwerk. En dat moet dan maar even failliet gaan hoor ik hier en daar. Belachelijk. Kenmerkend van ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):