Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-02-2012, 12:42 door Anoniem

Door Anoniem: er wordt in een email van kpn gevraagd om de laatste 3 cijfers van je bankrekeningnummer. Klopt dit?Ik zou de e-mails van kpn negeren ivm met phishing. Je kan gewoon naar de site van KPN gaan en daar staat een grote grijze banner waar je op kan klikken. Daar staat dan weer de link om je wachtwoord te resetten. Die vraagt om persoonlijke gegevens van de klant en daarna kom je op een scherm met al je e-mail accounts bij kpn. Die kan je aanklikken en dan twee keer een nieuw wachtwoord invoeren. Een oud wachtwoord is niet nodig. Daarna hoef je alleen de wachtwoorden in je mailprogramma te wissen en opnieuw in te vullen. Ik zeg niet vaak iets positiefs over KPN. Maar dit hebben ze toch heel netjes gedaan. Ik vraag me alleen af wat ze met de klanten gaan doen die de ernst van de situatie niet inzien en hun wachtwoord hetzelfde laten.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha