Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-02-2012, 14:11 door Anoniem

De verbinding die vanuit KPN richting uw Experiabox wordt gemaakt, gaat over een SSH verbinding. KPN Experiaboxen hebben altijd 2 gebruikers erop staan, 1 voor de 'thuisgebruiker', en 1 'adminaccount'. De laatste is alleen toegankelijk voor KPN Medewerkers. De medewerker zit niet in uw interne netwerk, die kan enkele functies waaronder WiFi, verbrekingen tussen DSLAM/Modem en hoe de telefoonpoorten ingesteld staan. De modem is in bruikleen, en niet-KPN apperatuur wordt niet ondersteund. Dit is ook wel te verwachten, je kunt niet van werknemers verlangen dat ze 1001 modems uit hun hoofd gaan leren .. Wil je niet dat een medewerker de gegevens van jouw Experiabox uit kan lezen? Dan zul je een aparte modem/router met PPPoA ondersteuning kopen voor Koper, en eentje die PPPoE ondersteund voor Glas. Als je hier dan problemen mee hebt, zul je ook niet hoeven te verwachten dat een medewerker u helpt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha