Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Wil iemand graag even uitleggen waarom ie (m/v) mijn reactie van gisteren 16:16 uur (met aanvulling van vandaag) een negatieve rating heeft gegeven? Ik vind het prima, hoor, maar geef even netjes aan waarom. Denk niet dat ik kritiekloos zou zijn over die test van de Consumentenbond. Daar gaat het me helemaal niet om. Met mijn post van gisteren 16:16 uur (met aanvulling van vandaag) heb ik slechts duidelijk proberen te maken dat de cijfers die genoemd worden in het artikel van de Security.nl-redactie die zomaar simpel te interpreteren zijn, maar dat er voor een juiste interpretatie meer details nodig zijn, uit het 'alleen voor leden' gedeelte. En nogmaals, daarmee zei ik niets over de waardering van de test. Want het moge volgens mij voor zich spreken dat een test als deze van de Consumentenbond van een andere orde is dan tests van organisaties als bijvoorbeeld AV-TEST en AV-Comparatives.
Beschrijf je klacht (Optioneel):