Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-02-2012, 07:14 door WhizzMan

Laat die banken eerst zelf hun zaakjes eens op orde hebben. Die tancodes van de ING kunnen echt niet meer. Bij andere banken: "Alle opdrachten verwerken" vinkjes zijn gebruikersvriendelijk, maar als er een foutje in de HTML zit waardoor een dief met XSS een verborgen opdracht klaar kan zetten, ben je ook de sjaak. Ze zijn zelf laks in het fiksen van meldingen die ze krijgen (duurt regelmatig weken of zelfs maanden) in hun telebankieren. De mobiele apps die ze hebben, hebben ook een zeker risico ingebouwd, ten behoeve van het gebruiksgemak. Zolang je dat als consument hebt te accepteren, hebben ze niet te zeuren als er af en toe wat misgaat. Ik wil eventueel best een eigen risico accepteren als ik die dingen die ik boven noem uit kan zetten, maar dan wil ik in ruil daarvoor wel gratis pasjes, rente op m'n betaalrekening en een gratis device om te kunnen telebankieren. Laat de banken eens ophouden met consumentje uitzuigen en weer een dienstverlenende instelling krijgen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha