Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
@Ben.. nog even over die participatie certificaten... (en andere ongezonde/slechte (financiële) producten...) Ik ben het met u eens dat een klant uiteraard ook verantwoordelijkheid heeft in deze, maar... Destijds (2002) was het dus helemaal niet zo vreemd dergelijke rente's te krijgen en ook de algehele inkijk/vertrouwen in de financiele wereld was toen heel anders (veel minder kritisch) dan nu. Objectief advies destijds was: gewoon doen. Iemand met weinig verstand van zaken kan je dan niet verwijten achteraf dat het advies fout was en hji dus beter had moeten informeren. Er was geen ander advies/niemand die ander advies gaf. Zelfs de overheid niet. Ik vind dus eigenlijk dat alles en iedereen die moedwillig (want ze wisten het natuurlijk dondersgoed, maar iedereen deed het en werd goedgekeurd) dergelijke slechte producten verkoopt altijd als eerste moet worden aangepakt. Niet het slachtoffer waarvan duidelijk was dat hij/zij 0,0 verstand had van dergelijke producten. Iemand die 0,0 verstand van auto's ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):