Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door SirDice: We hebben het hier over Google applicaties. Het is geen verzameling (ongerelateerde) data die bij verschillende bedrijven vandaan komt. Ik heb de indruk dat het wel afzonderlijke diensten waren die niet al helemaal in elkaar geschoven waren qua account-administratie. YouTube is trouwens door Google overgenomen, dus iemand die daar al een account had heeft niet voor Google gekozen. Ik overzie niet of er meer diensten zijn waar dat voor geldt. Wat dus makkelijker is als je maar met 1 profiel, 1 policy en 1 aanspreekpunt te maken hebt. Je doet nu de aanname dat dat is wat de gebruiker wil. Voor mensen die integratie alleen als gemak zien zal dat kloppen, maar ik hoor zelf tot de groep die het wat beklemmend vindt worden als alles aan alles hangt. Misschien hoor ik tot een minderheid, maar ik ben vast niet de enige. En die mogelijkheid hebben ze nu niet wil je zeggen? Hoeveel verschil maakt het als men die gegevens al heeft en daar al gebruik van maakt? Ik weet niet in hoeverre ze die ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):