Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-03-2012, 10:53 door Anoniem

Zie hier de reactie van ING dat er in hun app geen mogelijkheid is om de pincode te wijzigen. Beetje apart. Je snapt wel dat ik de app direct weer verwijderd heb. Geachte heer/mevrouw, In uw e-mail geeft u aan dat u wilt weten hoe u uw mobiele pincode wijzigt. *Mobiele pincode wijzigen U wijzigt de code door drie keer een verkeerde mobiele pincode in te toetsen. Hierdoor wordt uw Mobiel Bankieren App geblokkeerd. U meldt zich vervolgens opnieuw aan in de app. Na het invoeren van de bevestigingscode en het accepteren van de voorwaarden, kunt een nieuwe mobiele pincode instellen. U meldt u als volgt opnieuw aan voor de Mobiele Bankieren App; - start de App op uw mobiele telefoon; - druk op ‘Aanmelden' en vul uw gegevens in; - ga naar een computer en log in op Mijn ING; - ga naar ‘Aanmelden Mobiel Bankieren' en volg de stappen om een bevestigingscode aan te vragen; - ga naar de App op uw mobiele telefoon en vul de bevestigingscode in; - lees de Voorwaarden Mobiel Bankieren en accepteer deze; ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha